HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Ina17: én rendszeresen benézek! kíváncsi vagyok, rám számíthatsz.... (2012.11.30. 19:25) újra itt? - talán
  • DEdit: @belfegor_: Oké. Bocsáss meg. Akkor félre értettem. Én biztosan nem az vagyok, aki tudja, hogy mitől forog a föld, és lesz boldog valaki. Csak ... és ez nem arra célzás, amire először gondolnál ... ... (2012.01.31. 20:26) csapda
  • Ina17: Hajrá!! Én mindig itt vagyok, ha kérded, ha nem..... (2011.07.17. 19:07) miért kell mindig cím?
  • belfegor_: @Seele: Köszönöm! :) (2011.01.10. 08:25) birthday
  • DEdit: Még, hogy haragszom? Örülök neki, hogy tetszik! Nagyon drága vagy!! Puszi! (2010.12.21. 20:45) más tollával ékeskedem

suli

belfegor_ 2010.10.17. 13:06

Elképzelem, ahogy 29 ember készülődik, hogy holnap suli. Elképzelem, hogy kb fele biztos nem tanult, és közülük konkrétan senki nem parázik, csak én egy picit. De nem annyira, hogy neki is álljak tanulni. Van még időm - gondolom én - pedig ahogy elment ez az egy hónap tanulás nélkül, úgy ez a nap is hamar elmúlik, sőt, már felén túl is vagyok, és még csak főztem, mostam, mosogattam, sütöttem. Mint egy jó háziasszony. Az lenne szép, ha még takarítani is nekiállnék, na de ne olyan hevesen, mára elfáradtam. Büszke vagyok magamra, mint a szorgos méhecske, úgy dolgoztam. Nagyjából persze megint egyedül, de ez van. Szóval, tanulás. Nincs mese, neki kellene állni, de ha épp úgy döntök, hogy mára már más dolgom nincs, akkor meg az agyam kezd el járni olyan dolgokon, amiken nem kellene, de képtelenség parancsolni neki, nem lehet leállítani, annak meg nem látom értelmét, hogy ott ülök az utasítás fölött, olvasom amit kell, de egy szót sem jegyzek meg belőle. Érdekes, hogy ezt hogy vagyok képes megcsinálni, hogy miközben olvasom a sorokat, másra gondolok, s közben mégis oldalakat letudok. Mindezt úgy, hogy a gondolatbeli dolgok tökéletesen megmaradnak, míg fogalmam sincs az olvasottakról. Ennek fordítva kellene lennie. Na mindegy. Holnap suli. Hurrá. A hátam közepére...kb.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikus-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr872378336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ina17 2010.10.18. 14:00:30

Drágám! Én pontosan ezért nem kezdek újra tanulni. Félek, h a 15 évesen áhitott piros bicikliről kezdek megint ábrándozni és közben csak lapozgatok, de a tudás elkerül. Kitartás már nincs sok hátra! gondolj bele 1 hónappal ezelőtt még több volt...
süti beállítások módosítása