HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Ina17: én rendszeresen benézek! kíváncsi vagyok, rám számíthatsz.... (2012.11.30. 19:25) újra itt? - talán
  • DEdit: @belfegor_: Oké. Bocsáss meg. Akkor félre értettem. Én biztosan nem az vagyok, aki tudja, hogy mitől forog a föld, és lesz boldog valaki. Csak ... és ez nem arra célzás, amire először gondolnál ... ... (2012.01.31. 20:26) csapda
  • Ina17: Hajrá!! Én mindig itt vagyok, ha kérded, ha nem..... (2011.07.17. 19:07) miért kell mindig cím?
  • belfegor_: @Seele: Köszönöm! :) (2011.01.10. 08:25) birthday
  • DEdit: Még, hogy haragszom? Örülök neki, hogy tetszik! Nagyon drága vagy!! Puszi! (2010.12.21. 20:45) más tollával ékeskedem

csapda

belfegor_ 2011.08.29. 13:54

Egy ragadós, ragacsos massza. Próbálgatja a szárnyait, próbál szakadatlan kitörni belőle, ha egy apró rést fedez fel, máris kidugja fejét. Próbálja újra felfedezni a kinti világot, de a ragacs, a láthatatlan erős háló nem enged. Mindig csak picit, hogy megfeledkezhessen a bezártságról, de nem eléggé ahhoz, hogy el is engedje. Mint a madár a kalitkában. Nem átláthatatlan vasdoboz, hanem láthatatlan, "megfoghatatlan" ketrec. A madár is kitud nézni, látja a szabadság lehetőségét, látja a végtelen égboltot, a szabadon repülés lehetőségét, a sok másik madarat, akik bezártság nélkül élnek, de élete nem azért teremtetett, hogy a többiekkel szabadon repülhessen. 

Alapjában véve nincs baj a ragaccsal, a bezártsággal, a beszűkült élettérrel, a kalitkában lévő élettel, a benne lévő társsal. De a szabadság, a többiek, a régi emberek, a nyüzsgés, a régi élet, Szombathely, minden egyre jobban hiányzik. Próbálom összehozni a kettőt, de nem megy. Nem tudom hogyan kellene. Összeegyeztethetetlennek tűnik. Itthon egyedül vagyok, rajta kívül nincs senkim, de otthon, meg ő nincs velem. Nem jön össze. Nem jó így, ördögi kör. Itt bezártság, ott a kiaknázatlan lehetőségek sora. Itt vele, ott nélküle. Hm. Csodálatos.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikus-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr913187929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

béla foglalt nick 2012.01.16. 18:26:50

mindíg van 1 plussz, még ha nem is vagy vele napi kapcsolatban, akkor is tudod kb hogy mi van vele, nem kell tudnod minden részletet róla(csalódás hmmm)

DEdit 2012.01.25. 19:00:44

"Körülbelül egy évvel korábban olvastam Malcolm Gladwell Ösztönösen című könyvét. Nem akarom leegyszerűsíteni a gondolatmenetét, de a lényege az, hogy jobban kellene bíznunk az ösztöneinkben - az agyunk állati része ösztönösen elugrik egy teherautó elől, még mielőtt lenne időnk gondolkodni. Szerinte azok a hirtelen döntések, amelyeket látszólag kevés információ birtokában hozunk meg, és amelyeket megérzéseknek szoktunk hívni, általában helyesnek bizonyulnak." /Harlan Coben/
Van úgy, hogy amit akarsz, ami boldoggá tesz, az nem mindig az, ami helyes. Keseregni kár, sok idő megy el vele. Mit akarsz? Mi tesz boldoggá? A folyamatos elvágyódás szomorúvá és boldogtalanná teszi az embert. Dönts így vagy úgy, de arra sose gondolj, hogy mi lett volna ha. Mert olyan nincs, az nem létezik, nem valóságos. Csak te képzeled el. Tarts ki a döntésed mellett. A tiéd, a lehető legjobb döntés akkor az adott körülmények között.

belfegor_ 2012.01.26. 17:15:24

@béla foglalt nick:
hát, így nem kezdünk mondatot, de mégis....és kb ennyi, ami eszembe jut. fogalmam sincs, hogy erre ezt miért írtad, így nagyon lereagálni sem tudom. de tényleg.

belfegor_ 2012.01.26. 17:38:00

@DEdit:
Kitartok a döntéseim mellett, hozzam azt ösztönösen, vagy hosszas rágódás után. Együtt élek velük, de (mert mindig van egy de...:)) természetemből fakadóan hajlamos vagyok a mi lett volna ha kezdetű gondolatmenetekre, még ha tudom is, hogy az nem létezik, hogy az csak egyfajta agyszülemény, hisz "ki tudja, mi lett volna?" - senki. De akkor is, én ilyen agyalós vagyok.
Ez a régi bejegyzés a közösségi és a magánélet összeegyeztethetetlensége miatt volt, amit rajtunk kívül más nem tud, s nem is fog megoldani. Rá kellett jönnöm, hogy hiába akarom a régi életet, barátokat visszahozni, belevonni a hétköznapjainkba, nem lehet. És arra is rájöttem, hogy ez nem is baj.

DEdit 2012.01.31. 20:26:28

@belfegor_: Oké. Bocsáss meg. Akkor félre értettem. Én biztosan nem az vagyok, aki tudja, hogy mitől forog a föld, és lesz boldog valaki. Csak ... és ez nem arra célzás, amire először gondolnál ... olyan szomorkás vagy mostanában, bár ritkán találkozunk, de azért én még emlékszem az első találkozásainkra is, amikor megismertelek. :) Puszillak!
süti beállítások módosítása