HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Ina17: én rendszeresen benézek! kíváncsi vagyok, rám számíthatsz.... (2012.11.30. 19:25) újra itt? - talán
  • DEdit: @belfegor_: Oké. Bocsáss meg. Akkor félre értettem. Én biztosan nem az vagyok, aki tudja, hogy mitől forog a föld, és lesz boldog valaki. Csak ... és ez nem arra célzás, amire először gondolnál ... ... (2012.01.31. 20:26) csapda
  • Ina17: Hajrá!! Én mindig itt vagyok, ha kérded, ha nem..... (2011.07.17. 19:07) miért kell mindig cím?
  • belfegor_: @Seele: Köszönöm! :) (2011.01.10. 08:25) birthday
  • DEdit: Még, hogy haragszom? Örülök neki, hogy tetszik! Nagyon drága vagy!! Puszi! (2010.12.21. 20:45) más tollával ékeskedem

nincs cím

belfegor_ 2011.01.15. 10:05

Beszűkült újfent az a bizonyos élettér. Megint ingerszegény környezetben kell lenni, s az agyadat ezer felesleges dologgal traktálni - nem nagy sikerrel. Tiltakozik rendesen az agyad a sok információ ellen. Nem elég a beszűkült környezet, ha valaki arra vetemedik, hogy megjelenik, aki nem téged akar látni, az idegesít. Mert milyen vendéglátó vagy, ha fel sem kelsz, hogy üdvözöld a jelenlévőt, s még ugráld is körül, ha esetleg fogyasztana valamit. Na de ez is milyen már, aki ismer, az tudja, hogy ilyenkor nem kell zaklatni, nem kell jönni, keresni, de ezt miért nem tudja az, akinek igazán kellene? Elég a jelenlegi probléma, aminek megoldása rám vár, még a szokásos baromságokkal is foglalkozni kell. Volt már ilyen, hogy megkérem valamire, amire rábólint, de nem csinálja meg. Megkérem mégegyszer, sőt már ő mondja, hogy segít, mondjam meg, mit várok el, ennek ellenére "magad uram, ha szolgád nincs". Én ezt nem értem. Sok minden idegesít, főleg az emberek - naná. Megint egyedül érzem magam, pedig nem vagyok egyedül, látszatra. De a látszat nem elég semmire. Semmi nem jó, semmi nem tetszik. Mindegy. Egyszer ez is elmúlik. Ha lehetne egy kívánságom, februárt kívánnék. Legyen már február.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikus-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr42585139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása