HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Ina17: én rendszeresen benézek! kíváncsi vagyok, rám számíthatsz.... (2012.11.30. 19:25) újra itt? - talán
  • DEdit: @belfegor_: Oké. Bocsáss meg. Akkor félre értettem. Én biztosan nem az vagyok, aki tudja, hogy mitől forog a föld, és lesz boldog valaki. Csak ... és ez nem arra célzás, amire először gondolnál ... ... (2012.01.31. 20:26) csapda
  • Ina17: Hajrá!! Én mindig itt vagyok, ha kérded, ha nem..... (2011.07.17. 19:07) miért kell mindig cím?
  • belfegor_: @Seele: Köszönöm! :) (2011.01.10. 08:25) birthday
  • DEdit: Még, hogy haragszom? Örülök neki, hogy tetszik! Nagyon drága vagy!! Puszi! (2010.12.21. 20:45) más tollával ékeskedem

nem értem

belfegor_ 2012.10.31. 21:46

Tényleg elszoktam ettől, alig bírom megtalálni, hogy hol kell új bejegyzést írni...tiszta béna vagyok...:)

Eléggé csendes napom volt, de jó volt. Ja és az estém is hasonlóan hangtalan. Elmélkedem magamon, a világon - itt persze az engem körülvevő szűkebb világot értem, ami az én világom. Semmire nem jutok, de nem zavar. Sokszor eszembe jut egy ismerősöm, akit már több mint 10éve ismerek. Ez alatt az idő alatt kétszer veszekedtünk...az első az szemtől-szembe zajlott, míg utóbbi, ami nemrég volt emailek sokaságán keresztül. Mégcsak egymás közelében sem voltunk, nem láttuk a másik gesztusait, nem hallottuk a mondanivalók hangsúlyát. Olyan szinten elbeszéltünk egymás mellett, hogy az valami fantasztikus. Fogalmam sincs miért húztam fel magam annyira, de már lényegtelen. Azóta beszéltünk, és nem tudom, hogy neki feltűnt-e, vagy csak nekem, de valami megváltozott. Nálam biztosan. Részemről elmúlt, bennem nyomot hagyott. Azt hiszem elveszítem, és azt hiszem ez most valahogy nem zavar, vagy csak zavar, de sértett vagyok. Mert ő úgy állítja be, hogy én hibáztam, ő tökéletes, nem vétett. Ilyen pedig nincs, hogy csak egy ember hibázik. A társas kapcsolatokban, nincs olyan, hogy csak egy valaki a hibás, mindkét fél hibázik, az lehet, hogy egyik fél kevésbé, de hogy semennyire, olyan nem létezik. És míg én vagy 5ször bocsánatot kértem, addig ő egyszer sem. És ez engem zavar. Nagyon.

Kicsit hagyom, nem keresem...nem mintha ő keresne, tízből nyolcszor én keresem először. Most várok. Egy biztos, csalódásként - benne való csalódásként - élem meg, hogy szerinte csak én vagyok a hibás, persze ezt így ezekkel a szavakkal nem mondta ki, de véleményének ez a lényege...vagy csak újfent nem értjük egymást, vagy csak én nem értem őt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikus-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr294882794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása