HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Ina17: én rendszeresen benézek! kíváncsi vagyok, rám számíthatsz.... (2012.11.30. 19:25) újra itt? - talán
  • DEdit: @belfegor_: Oké. Bocsáss meg. Akkor félre értettem. Én biztosan nem az vagyok, aki tudja, hogy mitől forog a föld, és lesz boldog valaki. Csak ... és ez nem arra célzás, amire először gondolnál ... ... (2012.01.31. 20:26) csapda
  • Ina17: Hajrá!! Én mindig itt vagyok, ha kérded, ha nem..... (2011.07.17. 19:07) miért kell mindig cím?
  • belfegor_: @Seele: Köszönöm! :) (2011.01.10. 08:25) birthday
  • DEdit: Még, hogy haragszom? Örülök neki, hogy tetszik! Nagyon drága vagy!! Puszi! (2010.12.21. 20:45) más tollával ékeskedem

vihar elötti csend

belfegor_ 2010.06.14. 21:04

Érdekes, hogy én is - a lázadó - hogy beálltam a sorba. Mostanában nem ellenkezem a szabályok ellen, még inget is hordok munkában. Persze, így jó időben furcsa lenne pólóban kimenni és úgy kalimpálni. De nem csak munkahelyen hajtok fejet, mostanában bárhol, bármikor képes vagyok befogni a számat. Bevallom, ez elveimmel ellentétes, nem is tetszik, de mégis, teszem, amit kell. Talán csak belül ordítok, mint mindig, de megpróbálom nem meghallani, nem figyelni rá. Furcsa úgy járni-kelni emberek között, hogy nem nyilvánítok véleményt (én!?), nem ütközöm meg dolgokon, elfogadok mindent olyannak, amilyen. Meddig tudom elfolytani énem eme lázadó jellemét nem tudom, csak azt sejtem, hogy amikor elegem lesz, nagyot fogok robbanni. Vagy teljesen kifordulok önmagamból és képes leszek átlépni a dühömön, mintha csak egy kupac szemét lenne? Enyém a ZEN. Jajj, formában vagyok, megint. Csúnya vége lesz ennek a magas fokú érdektelenségnek. Mindenesetre hiányzik az álandóan elégedetlen én, mintha valaki más lennék. Olyan furcsa. Ennek is egyvalami lehet az oka? Nem tudom, majd megfejtem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikus-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr722081865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása