HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Ina17: én rendszeresen benézek! kíváncsi vagyok, rám számíthatsz.... (2012.11.30. 19:25) újra itt? - talán
  • DEdit: @belfegor_: Oké. Bocsáss meg. Akkor félre értettem. Én biztosan nem az vagyok, aki tudja, hogy mitől forog a föld, és lesz boldog valaki. Csak ... és ez nem arra célzás, amire először gondolnál ... ... (2012.01.31. 20:26) csapda
  • Ina17: Hajrá!! Én mindig itt vagyok, ha kérded, ha nem..... (2011.07.17. 19:07) miért kell mindig cím?
  • belfegor_: @Seele: Köszönöm! :) (2011.01.10. 08:25) birthday
  • DEdit: Még, hogy haragszom? Örülök neki, hogy tetszik! Nagyon drága vagy!! Puszi! (2010.12.21. 20:45) más tollával ékeskedem

rigolyák

belfegor_ 2010.08.01. 19:46

Mindenkinek vannak. Kinek több, kinek kevesebb. Ezek azok a - szükségtelen, kellemetlen, néha idegesítő, vagy épp aranyos, vicces - személyiségünket meghatározó, alakító dolgok, melyektől, ha szeretnénk is, nem tudunk szabadulni. Ezektől, kicsit mindannyian bolondok vagyunk.

Nekem is van pár. Ami álandóan eszembe jut, ha eme mániára gondolok, az a csipeszek helyzete a ruhaszárítón. Az a kinyitható kétszárnyú, melynek kétoldalt egy-egy kisebb része, s középen nagy része van. Az a tény, hogy kétoldalt hogy helyezkednek a csipeszek, még annyira nem is lényeges...bár egyik oldalon csak feketék vannak, másikon meg ott a káosz. Na de a közepe, ahová a több ruha fér! Minden egyes szálon 4 csipesz van. Két sorban zöldek, aztán a maradék 2 zöld, 2 kék társaságában. A következő két sor a kékek birodalma, legvégén, a maradék két sorban pedig fehérek vannak. Eddig tiszta sor. (legalábbis nekem) Ha valamilyen oknál fogva a ruhák teregetése, vagy leszedése nem az én feladatom - ami ritkán van - és így a csipeszek elhelyezkedése, nem az én elképzelésemnek megfelelő, akkor a következő teregetés addig nem kezdődik, amíg vissza nem kerülnek a helyükre. Sőt, megkockáztatom, ha épp nincs teregetni való, és én arra járok, ahol a szárító elhelyezkedik, akkor is képes vagyok "rendet rakni" a csipeszeim közt. A teregetésről nem beszélek, a pasik nem tudnak teregetni, ezért azt ha lehet én csinálom.

Ez a rigolyám elviselhető - szerintem. Ezzel mást nem zavarok, de így leírva orvosért, vagy minimum valami gyógyszerért kiált. Talán még vicces is, vagy épp riasztóan betegnek hangozna? Sok hibám, rigolyám, mániám van. Nem mindegyikkel vagyok tisztában. Saját magam bolondságait elviselem - ha magamat nem tudnám elviselni, elég nagy bajban lennék nem? De a másét miért nehéz elviselni? Más nyavajái miért bírnak idegesítőek lenni? Persze fenntartom, hogy más ilyen heppjei is lehetnek viccesek, de azokat miért nehéz tolerálni, mikor én ugyanúgy toleranciát várok, várnék el másoktól? Erre nincs válasz, ezt csak én tudom megfejteni. Bennem van a hiba, nem a másik rigolyásban, legyen az bárki is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikus-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr802191788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása