HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • Ina17: én rendszeresen benézek! kíváncsi vagyok, rám számíthatsz.... (2012.11.30. 19:25) újra itt? - talán
  • DEdit: @belfegor_: Oké. Bocsáss meg. Akkor félre értettem. Én biztosan nem az vagyok, aki tudja, hogy mitől forog a föld, és lesz boldog valaki. Csak ... és ez nem arra célzás, amire először gondolnál ... ... (2012.01.31. 20:26) csapda
  • Ina17: Hajrá!! Én mindig itt vagyok, ha kérded, ha nem..... (2011.07.17. 19:07) miért kell mindig cím?
  • belfegor_: @Seele: Köszönöm! :) (2011.01.10. 08:25) birthday
  • DEdit: Még, hogy haragszom? Örülök neki, hogy tetszik! Nagyon drága vagy!! Puszi! (2010.12.21. 20:45) más tollával ékeskedem

rosszindulat

belfegor_ 2010.06.21. 09:58

Minden nap szembesülünk valamivel. Ma én épp azzal, hogy én vagyok a testet öltött merő rosszindulat.

Hiányzik az életemből a kommunikáció. Próbálok ezen változtatni, de nem mindenki partner ebben. Pontosabban az nem, akivel megosztom mindennapjaimat. Sokszor szembesülök azzal a ténnyel, hogy míg másokkal milyen közlékeny, addig velem, napi dolgokat nem képes megosztani. Ilyenkor megütközöm a felfedezésen, hogy "életem párjának" dolgaival számomra idegenek mennyire tisztában vannak, míg én, mit sem tudok az egészről. Elnézegetjük egymást naphosszat, bárminemű kommunikáció nélkül. S persze, ha szóvá teszem, abból vita van, mert már minden egyes megnyilvánulásomat támadásnak vél. Hozzáteszem gyorsan, hogy minden problémához két ember kell, és megoldásához is, természetesen nem vagyok én sem teljesen vétlen, velem sem könnyű. És ma, próbálok párbeszédbe elegyedni, mert már unom a kétnapos hallgatást. Egy konkrét témáról érdeklődtem, mire ő kissé flegmán válaszolt, majd rákérdeztem, hogy mire fel eme stílus, mikor csak beszélgetni próbálok? Válasza nemes egyszerűséggel "csak úgy süt a hangodból a rosszindulat". Még mielött bármit reagáltam volna, gyorsan felálltam és otthagytam. És most magamban fortyogok.

Ez is egy csendes nap lesz. Persze őt ez egyáltalán nem érdekli. Ő, majd ahogy szokta, elfoglalja magát. Én meg megemésztem és tökéletesítem rosszindulatomat. (és most eléggé visszafogtam magam!?)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kritikus-ok.blog.hu/api/trackback/id/tr42097388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása